Ledige pladser & stillinger

Ledige pladser

Det er altid muligt at få skrevet sit barn på venteliste på Lyngby private Skole. Det er de opskrevne på ventelisten vi kontakter når vi har ledige pladser i en klasse og vi kontakter de opskrevne i kronologisk rækkefølge efter opskrivningstidspunkt, så det kan godt betale sig at blive skrevet op, hvis man vil have muligheden for at få tilbudt en plads. Det er gratis at blive skrevet op til en igangværende klasse og det gøres let ved at udfylde indmeldelsesblanketten.

Ved opskrivning på venteliste til kommende 0. klasser skal indmeldelsesblanket ligeledes udfyldes og der skal desuden indbetales 1.000 kr. til skolens konto 8117 – 0002737641 med angivelse af barnets navn.

Nuværende 10. klasse er fuld.

Vi har på nuværende tidspunkt ingen ledige pladser i vores kommende 10. klasse med start i august 2023.
Vi har enkelte ledige pladser på få årgange.
Kontakt os på 45 87 07 19 eller udfyld en indmeldelsesblanket på hjemmesiden.

Indmeldelsesblanketten findes under “ind- og udmeldelser”.

Ledige stillinger

Vi modtager gerne vikaransøgninger. Skriv til lps@lyngby-private-skole.dk

Skolen modtager gerne uopfordrede ansøgninger, som kan sendes til skolens mail: lps@lyngby-private-skole.dk