Vilde Vulkaner

Vilde Vulkaner er Danmarks største festival for børn i Vordingborg. Der er omkring 12.000 gæster fra institutioner med børn i alderen 7-14 år fra hele Danmark.
Her kan børnene opleve en masse god dansk musik hver dag, et stort tivoli og forskellige legeområder med blandt andet hoppeborge, en labyrint, en svævebane, kæmpeskak og et klatretårn.

Der findes forskellige slikboder og grillbarer.
Når man har betalt turprisen, har barnet alt inklusive bustur frem og tilbage, mad og telt.

Der er oplade-station på pladsen, så mobiler kan hele tiden være klar til at tage gode billeder fra turen. Der er også fine toiletforhold. Børnene får lov til at gå rundt frit efter klare aftaler med pædagogerne. Der er også mulighed for at danse, synge eller optræde på scenen. Vores klub har været på Vilde Vulkaner i mange år. Det er en kæmpe oplevelse for børn, da det er en børnefestival med rigtig god stemning.