Privatskole Gentofte

Med kun 9 minutter i offentlig transport fra Gentofte st. finder du Lyngby private Skole. Skolen er ikke kun en skole for elever fra Kongens Lyngby og omegn. Vi har flere elever på alle årgange, som hver dag tager bus eller tog for at komme i skole.

Privatskole fra 0-10. klasse nær Gentofte

Hos Lyngby private Skole kan eleverne går fra 0 til 10. klasse, og der er derfor rig mulighed for at udvikle sig fagligt og personligt i trygge rammer, hvor der netop er fokus på et højt faglig niveau.

Den korte tur i offentlig transport fra Gentofte til Lyngby gør skolen ideel til forældre, der ønsker, at deres børn skal gå på en skole, hvor der er særlig fokus på trivsel og antimobning.
Foruden Lyngby private Skoles faglige og personlige fordele, så kan der ligeledes være økonomiske fordele ved at vælge en privatskole, der ligger lidt uden for København.  I er meget velkomne til at kontakte os for et besøg på skolen, så I kan få en fornemmelse af, hvilken skole Lyngby private Skole er.

Privatskole tæt på Gentofte