Privatskole Gladsaxe

Med kun 25 minutter i bus fra Gladsaxe Kirke ligger Lyngby private Skole. Vi har flere elever som hver dag benytter sig af bus eller tog for, at komme i skole. Skolen tilbyder høj faglighed, personlighed udvikling og vi møder eleverne i øjenhøjde.

Privatskole fra 0-10. klasse nær Gladsaxe

Klassetrinene går fra 0-10. klasse, så elever har rig mulighed for at udvikle sig i takt med klassetrin og deres klassekammerater.

Den korte bus tur fra Gladsaxe til Lyngby gør skolen ideel til forældre, der ønsker, at deres børn skal gå på en skole, hvor der er særlig fokus på trivsel og antimobning. Hos Lyngby private Skole er der højt til loftet, og alle elever mødes med åbenhed og forståelse.

Foruden Lyngby private Skoles faglige og personlige fordele, så kan der ligeledes være økonomiske fordele ved at vælge en privatskole, der ligger lidt uden for København.
I er også meget velkomne til at kontakte os for et besøg på skolen, så I kan få en fornemmelse af, hvilken skole Lyngby private Skole er.

Privatskole tæt på Gladsaxe