Privatskole Herlev

Det tager 33 minutter i bus fra Herlev ved Ringvejsbroen til du står på Lyngby private Skole. Vi byder alle velkomne. Det vil sige, at skolen ikke kun er for elever i Lyngby eller omegn. Vi har flere elever på hver årgang, som benytter sig af bus eller tog for at komme ud til en privatskole med et høj faglighed og med fokus på omsorg og udvikling.

Privatskole fra 0-10. klasse nær Herlev

Hos Lyngby private Skole kan eleverne blive på skolen fra 0 til 10. klasse, da vi tilbyder alle klassetrin og der er derfor rig mulighed for at udvikle sig fagligt og personligt.

Den korte tur fra Herlev til Lyngby gør skolen ideel til forældre, der ønsker, at deres børn skal gå på en skole, hvor der er fokus på den høje faglighed og elevernes personlige udvikling. Hos Lyngby private Skole er der altid højt til loftet og eleverne vil blive mødt af kompetente undervisere der møder eleverne i øjenhøjde.

Foruden Lyngby private Skoles faglige og personlige fordele, så kan der ligeledes være økonomiske fordele ved at vælge en privatskole, der ligger lidt uden for København. Der er også mulighed for, at dit barn kan gå i SFO, læs mere om det her.

I er også meget velkomne til at kontakte os for et besøg på skolen, så I kan få en fornemmelse af, hvilken skole Lyngby private Skole er.

Privatskole tæt på Herlev