Privatskole Ballerup

Det tager ikke mere end en halv time fra Malmparken st. til Lyngby private Skole med offentlig transport. Lyngby private Skole er ikke kun en skole for elever fra Kongens Lyngby og omegn. Vi har flere elever på hver årgang, som hver dag tager bus eller tog for at komme ud til en privatskole, der favner eleven i øjenhøjde.

Privatskole fra 0-10. klasse nær Ballerup

Lyngby private Skole har klassetrin fra 0 til 10. klasse, og der er derfor rig mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt. Derudover er eleverne fri for at skulle skifte skole når de når et vis klassetrin,

Den korte tur i offentlig transport fra Ballerup til Lyngby gør skolen ideel til forældre, der ønsker, at deres børn skal gå på en skole, hvor der er særlig fokus på trivsel og antimobning. For lige præcis hos Lyngby private Skole er vi meget i mod mobning og her er højt til loftet, alle elever mødes med åbenhed og forståelse. Netop dette er med til at skabe en rar skoledage samt en god relation mellem såvel elever som lærere.

Foruden Lyngby private Skoles faglige og personlige fordele, så kan der ligeledes være økonomiske fordele ved at vælge en privatskole, der ligger lidt uden for København. Læs mere om skolen her. Hvis du er nysgerrig på hvad en privatskole koster, kan du ligeledes læse om det her.

I er også meget velkomne til at kontakte os for et besøg på skolen, så I kan få en fornemmelse af, hvilken skole Lyngby private Skole er.

Privatskole tæt på Ballerup